CENTRA USŁUG WSPÓLNYCH- KIEDY WARTO TWORZYĆ?

naglowek


Czy Centra Usług Wspólnych w zakupach to moda i jak każda moda przeminie?

A może Centra Usług Wspólnych to jednak słuszny trend, który będzie rozwijany i warto go zaszczepić na własny grunt?

 

TC Na te i inne pytania odpowie Tomasz Ćwiek– całe zawodowe życie związany z pracą na styku podmiotów zamawiających z wykonawcami zamówień.Praktyk w prowadzeniu procesów zakupowych, nadzorze nad     realizacją zamówień oraz kierowaniu zespołami zakupowymi. Posiada szerokie doświadczenie z zakresu udzielania zamówień publicznych. Obecnie odpowiada za kierowanie centrum usług wspólnych w obszarze zakupów GK ENEA.

„Stawiam sobie za cel, aby każdy ze słuchaczy po spotkaniu zadał sobie pytanie: czy w swej organizacji wiem tak naprawdę jaka jest aktualna rola zakupów oraz realna siła wpływania na produkt końcowy oferowany klientom… i po co tak faktycznie chcę budować lub rozwijać Centra Usług Wspólnych w Zakupach?

Jeden z przykładów pokaże jak oddając kompetencje zakupowe poza własną organizację, dzięki czemu w efekcie kupując taniej, lepiej jakościowo oraz szybciej, można finalnie osłabić swoją dobrą pozycję rynkową.”
W którym kierunku przede wszystkim należy patrzeć podejmując decyzję o budowaniu Centrum Usług Wspólnych ZAKUPY…
….czy w przód, snując kuszące wizje, jak wiele zyskamy w przyszłości…
…a może jednak bardzo mocno wstecz – dokonując rachunku sumienia i szczerze wskazując, co nie funkcjonowało dotychczas w zakupach?

„Przemyśleniami, jak sprawnie i szybko zbudować efektywne centra usług wspólnych– stanowiące jeden ze strategicznych filarów przedsiębiorstwa, postaram się z Państwem podzielić podczas mojego wystąpienia.”

19 MAJA 2016 NIE MOŻE CIEBIE ZABRAKNĄĆ PODCZAS SESJI
STRATEGIE I PRAKTYKI ZAKUPOWE!

ZAREJESTRUJ

LOGISTICS 2016 to dwudniowy kongres z obszaru Zakupów, Logistyki i Produkcji.
W ramach tego wydarzenia zapraszamy na Sesję STRATEGIE I PRAKTYKI ZAKUPOWE.
Jest wiele konferencji na których dyrektorzy banków, czy telekomów prezentują rady jak organizować zakupy.

My skupiamy się na firmach produkcyjnych, a naszą grupą docelową są firmy z centralnym działem zakupów lub takie, których zakupy są rozproszone.
Zdajemy sobie sprawę, że nie ma złotego środka, a centralizacja nie jest panaceum na całe zło, jednak poprzez case study, chcemy zainspirować do zmian we własnej organizacji.

Artykuły

Zespół Sprzedaży bez prowizji, czy to możliwe?

Będę się tutaj dzielić z Wami wrażeniami i odczuciami Handlowców związanymi z transformacją działu Sprzedaży z modelu “kapitalistycznego” (kij, marchewka, hierarchia)  w model turkusowy oparty

Open Nexus Sp. z o.o.

Bolesława Krzywoustego 3,

61-144 Poznań

NIP 7792363577