Sprzedawca, doradca ds. elektronizacji do obsługi sektora publicznego z regionu podlaskiego i warmińsko-mazurskiego poszukiwany!!!

Jesteśmy firmą w której pracują ludzie z pasją! Razem tworzymy zespół, którego energia przekłada się na sukces naszych Klientów!

Stworzyliśmy intuicyjny system do udzielania zamówień publiczny zgodnie z Prawem zamówień publicznych oraz z art. 4 ust. 8 (zakupy regulaminowe, które nie podlegają pod Prawo zamówień publicznych).

Naszymi Klientami są  instytucje publiczne m.in. Urzędy Marszałkowskie, Urzędy Miast, Uczelnie, Policja, Szpitale  i wiele innych (link).

Poszukujemy doradcy ds. elektronizacji do obsługi sektora publicznego z regionu podlaskiego oraz warmińsko-mazurskiego.

Jeśli lubisz kontakt z człowiekiem, umiesz słuchać, jesteś osobą godną zaufania i koncentrujesz się na rozwiązywaniu problemów Klientów może poszukujemy właśnie Ciebie! Doświadczenie w sektorze publicznym niewątpliwie będzie Twoim dużym atutem!

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Codziennym wyzwaniem będzie pozyskiwanie nowych Klientów poprzez wsłuchanie się w ich potrzeby
  • Doradztwo w doborze najlepszej dla Klienta oferty
  • Będziesz odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z naszymi Klientami

Kogo Szukamy- a raczej czego szukamy u Ciebie?

  • Pasji dzięki której to, co robisz będzie autentyczne dla Ciebie i innych
  • Znajomości rynku Prawa zamówień publicznych (mile widziane)
  • Energii która da Ci paliwo do działania
  • Motywacji do nieustannego rozwoju i poszukiwań nowych dróg
  • Koncentracji byś zawsze wiedział jakie masz priorytety
  • Determinacji by Twój charakter był silniejszy niż przeciwności
  • Zaufania bo bez tego nie uda się nasza współpraca

Co mamy dla Ciebie?

Potencjał rynku: Do dnia 1 stycznia 2020 każda jednostka podlegająca pod Prawo zamówień publicznych ma obowiązek pełnej elektronizacji, co oznacza dla Ciebie niewiarygodne wzrosty ilości Klientów (właściwe miejsce i czas)

Nielimitowane wynagrodzenie: Brzmi nieprawdopodobnie, jednak u nas jest to możliwe,gdyż nie stawiamy górnej granicy zarobków dzięki czemu nasze gwiazdy zarabiają ponadprzeciętnie

Samodzielność: stawiamy na motywację wewnętrzną a nie zewnętrzny system nakazowy

Czas na wiedzę i rozwój: damy Ci czas na naukę. Nauczymy Cię wszystkiego co wiemy na temat: zakupów, zamówień publicznych i platform zakupowych

Szkolenia: w pierwszym etapie przejdziesz intensywne szkolenie. Poznasz od kuchni pracę w poszczególnych działach naszej firmy. To wyposaży Cię w wiedzę, która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła w sprzedaży.

Zarazimy Cię pasją, dzięki czemu będziesz tworzył rzeczy, które teraz wydają Ci się niemożliwe.

Poznasz wyjątkowych ludzi, na których będziesz mógł polegać i wśród których znajdziesz wsparcie i źródło inspiracji.

Niespotykana atmosfera sprawi, że poczujesz się na swoim miejscu! U nas nie ma hierarchii. Liczy się zaangażowanie i siła argumentów.

UWAGA!! To nie jest praca dla wszystkich!

Jeśli szukasz pracy:

  • stabilnej
  • etatowej
  • komfortowej
  • bez wyjazdów

To na pewno nie jest ogłoszenie dla Ciebie, gdyż na początek gwarantujemy Ci tylko niewielką podstawę i wsparcie w całym procesie sprzedaży (łącznie z umawianiem spotkań sprzedażowych)

Jeśli jesteś gotowy na to, by:

  • zarabiać więcej niż Prezesi firm
  • być niezależny
  • bardzo szybko się rozwijać

To lepiej trafić nie mogłeś! Zrobimy wszystko, by Ci w tym pomóc, ale bez zaangażowania, samodoskonalenia i pasji nic z tego nie będzie!

Jeśli po przeczytaniu powyższych punktów nadal uważasz, że to praca dla Ciebie, to prawdopodobnie tak właśnie jest 🙂

Szukamy najlepszych z najlepszych! Ludzi z dużą pasją i apetytem na sukces!

Brzmi nieprawdopodobnie? Nie u nas 🙂

 

Aplikuj na adres: kariera@platformazakupowa.pl

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Open Nexus z siedzibą w Poznaniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Open Nexus z siedzibą w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 Roku 406. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.



O autorze

Grzegorz Klimarczyk

Ponad 10-letnie doświadczenie w logistyce i zakupach. Zaczynał od przemysłu samochodowego, następnie pracował w branży autobusowej. Platforma zakupowa OpenNexus powstała dzięki pomysłowi i determinacji Grzegorza, który od 2009 r. pełni funkcję Prezesa Zarządu Open Nexus Sp. z o.o. Prowadził dotychczas ponad 100 projektów optymalizacyjnych i jest redaktorem pierwszego w Polsce poradnika dla praktyków “Zarządzanie zakupami”.


Przeczytaj także


Zostaw komentarz

MENU