O P E N N E X U S . P L

Dowiedz się więcej o platformazakupowa.pl dla Działu Zakupów!

Dział zakupów

platformazakupowa.pl to narzędzie służące do zarządzania procesem zakupowym w tym dla działów zakupów, który działa w chmurze – SaaS. I łatwo jest zacząć z niego korzystać, wszystko, czego potrzebujesz, to zaproszenie do systemu. Wpisz swój adres e-mail oraz numer NIP, a natychmiast wyślemy ci osobiste zaproszenie!

TRANSPARENTNOŚĆ

Dzięki temu, że proces ofertowania przeprowadzany jest przy wykorzytsaniu platformy zakupowej a nie maila, masz zawsze dostęp do wszystkich informacji a sam proces jest w pełni identyfikowalny.
ZAŁÓŻ KONTO

NOWI DOSTAWCY

Już nie musisz szukać dostawców w internecie, na konferencjach czy targach; od teraz możesz skorzystać z wbudanej bazy dostawców
ZAŁÓŻ KONTO

USPRAWNIENIE PROCESU ZAKUPOWEGO

Wszystko, co generuje pracę i nie dodaje wartości jest zautomatyzowane: raporty generują się same a cały proces jest zelektronizowany, dzięki czemu nie musisz już skanować ani chodzić po podpis zamówienia do osób decyzyjnych.
ZAŁÓŻ KONTO

Ułatwiamy Twoje negocjacje. Sprawdź więcej i przetestuj platformę wystawiając postępowania! Postaw na Lidera, który inspiruje!

Zamówienia zakupu

Kupiec ma możliwość wygenerowania zamówienia zakupu na podstawie dokonanego wcześniej wyboru. Wykonawcy mają możliwość zintegrowania się z zamówieniami generowanymi z platformy zakupowej. Kupiec w
każdej chwili może wygenerować PDF Zamówienia.

Zamówienia w PDF i XLS

Kupiec ma możliwość wygenerowania zamówienia zakupu na podstawie dokonanego wcześniej wyboru. Wykonawcy mają możliwość zintegrowania się z zamówieniami generowanymi z platformy zakupowej. Kupiec w
każdej chwili może wygenerować PDF Zamówienia.

Rejestr faktur

Wszystkie zakupy wykonane poza platformą zakupową (zazwyczaj są to zakupy o bardzo małej wartości) można agregować na platformie w formie dokumentów zakupowych. Pozwala to na posiadanie w jednym miejscu nie tylko postępowań zakupowych, ale także zakupów, które nie zostały przeprowadzone za pomocą platformy zakupowej. Dokumenty, tak samo jak postępowania są ściśle powiązane z Kategoriami Budżetowymi, dzięki czemu można wygenerować raport wydatków i kosztów.

Rejestr umów

Kupiec ma możliwość agregować umowy wewnątrz firmy z możliwością dodawania dodatkowych dokumentów. Kupiec ma możliwość wskazać, które umowy obowiązują, a które zostały już wykonane/zakończone. 

Ocena dostawców i zestawienie ocen

Kupiec ma możliwość oceniać wykonawców. Raport z oceny wykonawcy jest w formacie XLS, gotowy do pracy i tworzenia wykresów, tabel przestawnych. Raport dostępny jest także w formie online w celu swobodnego przeglądania go na każdym etapie prowadzenia postępowań. 

Dla kogo?

Klient wewnętrzny
  • Moduł zgłaszania zapotrzebowania
  • Lista wszystkich zgłoszeń i statusów
  • Kategoria Budżetowa
Kupiec
  • Moduł RFX (RFI, RFP, RFQ)
  • e-Aukcje
  • e-Licytacje
  • Kategorie Budżetowe
  • Ocena Ofert
  • Raport z zapytania
Menadżer
  • Raport z aktywności na platformie zakupowej
  • Ścieżka akceptacji merytorycznej
  • Ścieżka akceptacji wyboru ofert
  • Ścieżka akceptacji zamówienia

Lubimy kontakt i bliską współpracę, dlatego zawsze możesz spodziewać się od nas sporego zaangażowania i chęci do pomocy.

DANE FIRMY

OPEN NEXUS SP. Z O. O.
ul. 28 Czerwca 1956 Roku 398B 
61-441 Poznań
NIP: 7792363577
KRS: 0000335959

Copyright © 2019 Powered by Open Nexus