Trener, szkoleniowiec z zakresu narzędzia do elektronizacji zamówień publicznych poszukiwany!!!

Jesteśmy firmą w której pracują ludzie z pasją! Razem tworzymy zespół, którego energia przekłada się na sukces naszych Klientów!

Stworzyliśmy intuicyjny system do udzielania zamówień publiczny zgodnie z Prawem zamówień publicznych oraz z art. 4 ust. 8 (zakupy regulaminowe, które nie podlegają pod Prawo zamówień publicznych).

Naszymi Klientami są  instytucje publiczne m.in. Urzędy Marszałkowskie, Urzędy Miast, Uczelnie, Policja, Wojsko, Szpitale  i wiele innych (link).

Poszukujemy szkoleniowca do obsługi sektora publicznego na terenie całego kraju.

Jeśli lubisz kontakt z człowiekiem, umiesz słuchać, jesteś osobą godną zaufania i koncentrujesz się na rozwiązywaniu problemów Klientów może poszukujemy właśnie Ciebie! Doświadczenie w sektorze publicznym niewątpliwie będzie Twoim dużym atutem! Jednak najważniejsza jest dla nas Twoja energia i chęć naturalna chęć uczenia innych.

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • szkolenie i obsługa Klientów z zakresu platformy wspierającej proces elektronizacji w instytucjach publicznych,
  • stałe podnoszenie kompetencji i wiedzy z zakresu prawa zamówień publicznych
  • współtworzenie standardów szkoleniowych w ramach zespołu trenerów
  • koleżeńska superwizja

Kogo Szukamy – a raczej czego szukamy u Ciebie?

  • Pasji dzięki której to, co robisz będzie autentyczne dla Ciebie i innych
  • Energii która da Ci paliwo do działania
  • Motywacji do nieustannego rozwoju
  • Determinacji by Twój charakter był silniejszy niż przeciwności
  • Zaufania bo bez tego nie uda się nasza współpraca
  • Znajomości rynku Prawa zamówień publicznych (mile widziane)

Co mamy dla Ciebie?

Potencjał rynku: Do dnia 1 stycznia 2020 każda jednostka podlegająca pod Prawo zamówień publicznych ma obowiązek pełnej elektronizacji, co oznacza że będziesz miał pełne ręce roboty 🙂

Atrakcyjne wynagrodzenie: Brzmi nieprawdopodobnie, jednak u nas jest to możliwe,gdyż nie stawiamy górnej granicy zarobków dzięki czemu nasi trenerzy zarabiają ponadprzeciętnie

Samodzielność: stawiamy na motywację wewnętrzną, a nie zewnętrzny system nakazowy. Damy Ci duże pole do działania a także możliwość współtworzenia standardów szkoleniowych

Czas na wiedzę i rozwój: damy Ci czas na naukę. Nauczymy Cię wszystkiego co wiemy na temat: zakupów, zamówień publicznych i platform zakupowych

Szkolenia: w pierwszym etapie przejdziesz intensywne szkolenie. Poznasz od kuchni pracę w poszczególnych działach naszej firmy. To wyposaży Cię w wiedzę, która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła w sprzedaży.

Zarazimy Cię pasją, dzięki czemu będziesz tworzył rzeczy, które teraz wydają Ci się niemożliwe.

Poznasz wyjątkowych ludzi, na których będziesz mógł polegać i wśród których znajdziesz wsparcie i źródło inspiracji.

Niespotykana atmosfera sprawi, że poczujesz się na swoim miejscu! U nas nie ma hierarchii. Liczy się zaangażowanie i siła argumentów.

UWAGA!! To nie jest praca dla wszystkich!

Nie jest to ogłoszenie dla Ciebie jeśli szukasz pracy:

  • etatowej,
  • komfortowej,
  • stacjonarnej (bez wyjazdów).

Jeśli jednak

  • chcesz być Prezesem własnej firmy
  • nie przeraża Cię życie na walizkach (prowadzimy szkolenia na terenie całego kraju w dni robocze, więc w domu będziesz gościem)
  • chcesz być niezależny
  • chcesz bardzo szybko się rozwijać
  • chcesz zarabiać ponadprzeciętnie

To.. lepiej trafić nie mogłeś! Zrobimy wszystko, by Ci w tym pomóc, ale bez zaangażowania, samodoskonalenia i pasji nic z tego nie będzie!

Jeśli po przeczytaniu powyższych punktów nadal uważasz, że to praca dla Ciebie, to prawdopodobnie tak właśnie jest 🙂

Szukamy najlepszych z najlepszych! Ludzi z dużą pasją i apetytem na sukces!

Brzmi nieprawdopodobnie? Nie u nas 🙂

 

Aplikuj na adres: kariera@platformazakupowa.pl

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Open Nexus z siedzibą w Poznaniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informujemy, że Administratorem danych jest Open Nexus z siedzibą w Poznaniu przy ul. 28 Czerwca 1956 Roku 406. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.



O autorze

Grzegorz Klimarczyk

Ponad 10-letnie doświadczenie w logistyce i zakupach. Zaczynał od przemysłu samochodowego, następnie pracował w branży autobusowej. Platforma zakupowa OpenNexus powstała dzięki pomysłowi i determinacji Grzegorza, który od 2009 r. pełni funkcję Prezesa Zarządu Open Nexus Sp. z o.o. Prowadził dotychczas ponad 100 projektów optymalizacyjnych i jest redaktorem pierwszego w Polsce poradnika dla praktyków “Zarządzanie zakupami”.


Przeczytaj także


Zostaw komentarz

MENU