O P E N N E X U S . P L

Szanowni Państwo,

W związku z ostatnimi doniesieniami Światowej Organizacji Zdrowia, Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia dot. koronawirusa SARS-Cov-2, wywołującego chorobę o nazwie COVID-19, informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo zdecydowaliśmy o udostępnieniu Państwu systemu niezwłocznie, jednocześnie pozostawiając kwestie formalne związane z podpisaniem umowy na dalszy plan.

Jak to wygląda w 5 prostych krokach?

I. Wypełnij elektroniczny formularz ze zgodą osoby kontaktowej oraz podaniem informacji, jaki zakres funkcjonalności Państwa interesuje (kliknij tutaj),

II. Na maila otrzymają Państwo wypełnioną umowę i kontakt do naszego doradcy,

III. Jeżeli potwierdzą Państwo naszemu doradcy, że umowa jest procedowana i wyrażą Państwo chęć korzystania z naszego  systemu, to udostępnimy go  niezwłocznie, a na dosłanie umowy mają Państwo do 60 dni,

IV. Prześlemy Państwu wszystkie niezbędne informacje oraz przeszkolimy online, dzięki czemu będą Państwo mogli skutecznie procedować swoje postępowania na platformazakupowa.pl, mając możliwość kontaktu z dedykowanym opiekunem Centrum Wsparcia Klienta,

V. Jeżeli w ciągu 60 dni (bezwarunkowa gwarancja satysfakcji korzystania z naszych usług) nie odeślą Państwo umowy, Wasze konto przestanie być aktywne, jednak będą Państwo mieli dostęp do archiwum postępowań przez okres 5 lat od dnia upływu terminu składania ofert w danym postępowaniu nic za to nie płacąc.

VI. W ten sposób zadbają Państwo o własne bezpieczeństwo oraz uzyskają możliwość ograniczenia kontaktu z Wykonawcami poprzez pracę z domu lub z biura, nie paraliżując przy tym funkcjonowania Państwa jednostki

VII. W przypadku zawieszenia usług kurierskich, Państwa postępowania skończą się na czas. Z naszych usług korzysta już ponad 1000 instytucji, a w systemie pracuje ponad 17 tys. Zamawiających oraz ponad 135 tys. Wykonawców.

Klienci cenią w oferowanej przez nas platformie najbardziej:

  • Bezpieczeństwo – posiadamy ISO 27001 (link do certyfikatu),
  • Niezawodność – Wykonawcy nigdy nie odwołali się do KIO z powodu naszego systemu,
  • Obsługę – zapewniamy doradców ds. elektronizacji, trenerów, zespół ds. rozwoju Klientów, Centrum Wsparcia Klienta oraz najlepszych specjalistów IT,
  • Skuteczność – 4,28 oferty na przetarg, czyli o 95% większą skuteczność niż średnia w kraju (czytaj więcej).

Dla osób zajmujących się przetargami przygotowaliśmy także ustawę w formie e-booka oraz naszą pomoc w przygotowaniu się do elektronicznego otwarcia ofert i weryfikacji podpisów kwalifikowanych. 

Liczymy, że dzięki tej ofercie pomożemy Państwu i Waszym wykonawcom w czasach obecnie panującego kryzysu.

Z poważaniem 

Zespół Open Nexus

Lubimy kontakt i bliską współpracę, dlatego zawsze możesz spodziewać się od nas sporego zaangażowania i chęci do pomocy.

DANE FIRMY

OPEN NEXUS SP. Z O. O.
ul. 28 Czerwca 1956 Roku 398B 
61-441 Poznań
NIP: 7792363577
KRS: 0000335959

Copyright © 2019 Powered by Open Nexus