Nikt nie ma wątpliwości, że celem i istotą działań marketingowych jest sprzedaż. Sama trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna pomogła stworzyć nowego konsumenta. Osobę, która nie tylko zmieniła sposób w jaki komunikuje się z otaczającym go światem ale także zmieniła to jak ten konsument podejmuje decyzję zakupowe i jakie ślady/dane po sobie zostawia.
Nowy konsument wymaga nowego podejścia i strategii, które będą w stanie odpowiedzieć na jego potrzeby. Oznacza to, że w firmach zmiany muszą się dokonać w działach, które są frontem do klienta: w dziale sprzedaży.
Podczas webcastu poruszymy następujące tematy:
Seminarium on-line
27 marca 2020 r.
godz. 11:00-12:00
Osoba kontaktowa:
Krzysztof Wąsowski
kwasowski@deloittece.com
Gościem specjalnym webcastu będzie Grzegorz Klimarczyk, ekspert w obszarze zakupów biznesowych i elektronizacji zamówień publicznych. W Open Nexus Sp. z o.o. pełni funkcję Prezesa Zarządu od 2009. Zaczynał jako autokrata i na przestrzeni kilku lat zmieniał podejście do kierowanie firmą, gdy zrozumiał, że jest “wąskim gardłem” rozwoju spółki.
Grzegorz Klimarczyk